CB 6000 sluppet løs på en pik nær dig

Måske en lidt sær og detaljepræget nyhed, men alligevel interessant: CB 6000 er på markedet! Fedt tænker du måske, hvis du er blandt de indviede. Og ellers: say what?

Men altså, kyskhedslege hvor det er manden som sættes under "administration" lader til at blive mere og mere populære. I hvert fald hvis man skal dømme efter omtalen på nettet. Og et at de bedste produkter til netop den leg har i flere år været en serie plastisdimser med fælles betegnelsen "CB" som kan låses rundt om pikken. Og nu - vild jubel i gaderne - er det sidste nye design sluppet løs: CB 6000

Billedet er lånt fra J.T. Stockroom, men den fås også andre steder på nettet.

Nogen påstår at når først en CB-dims er låst rundt om deres pik og nosser, så kan de på ingen måde komme ud uden at ødelægge dimsen. Og dermed afsløre over for deres "ejermand/-kvinde" at de har syndet.

Men de fleste indrømmer at de godt kan komme både ud og ind af dimsen selvom den er grundigt låst. Derfor bruger de piercings eller kæder for at holde den fast.

Et glimrende sted at starte for den nysgerrige er på

2 kommentarer:

Thorbjørn sagde ...

Jeg er for tiden selv låst inde i en CB 6000, og til dét med at kunne komme ud af den, kan jeg kun sige: så skal der bruges en mindre ring om roden/bag bollerne.

Det er derfor, der følger flere ringe med.
Og de hvide pins og de gennemsigtige 'spacers' er til at definere afstanden mellem selve penis-buret og ringen - altså, det der afgør om testiklerne kan trækkes ind og gennem ringen.

Om selve komforten:
- Ubehagelig at cykle med (vipper op, og øverste kant presser mod skambenet - gør ondt efter 15 km)
- behagelig at gå og sidde med
- Ses ikke i et par alm cowboy-bukser
- Ikke så hygiejnisk for ikke omskårne - bør slippes løs af keyholder/herskerinde hver anden eller tredje dag for at rengøre bæreren + CB-6000 (man kan anvende is til at få evt. rejsning ned, så buret kan komme på, hvis det ikke er meningen manden må få tømt bollerne endnu.

Tip til at undgå forhuden trækkes tilbage ved montering: smør indvendigt med glidecreme og roter buret på (roter modsat til sidst, så du ikke får en 'drill-cock')

Iøvrigt meget pirrende, at blive brugt til oral-sex uden selv at kunne få noget eller stimulere sig selv!

Anonym sagde ...

Er helt enig med Thornbjørn - med den rigtige størrelse ring og spacer kan jeg heller ikke se hvordan man "skulle kunne snyde". Jeg er også CB6000-bærer - min egen ide for at "få ro på min kærestes tanker".....det fungerer fint. Sidegevinsten er så desuden at jeg selv finder det pivfrækt at være "under hendes kontrol". At sove med CB-6000 har jeg så ikke kunnet vænne mig til - så er derfor ikke 24/7, men bliver "låst inde" inden hun kører på arbejde og bliver først låst op når vi skal i seng...ofte først efter jeg har givet hende en "oral omgang"....