NOVELLE - Altid nøgen

Det er 10 år siden at jeg sidst havde tøj på. Rigtigt tøj, i hvert fald, der dækker kroppen. I ti år har jeg levet nøgen. Sovet nøgen, spist nøgen, steget ind og ud af biler nøgen, endda fløjet nøgen. Jeg bor hos min elsker, som for ti år siden tog mit sidste tøj fra mig og brændte det i kaminen. "Nu er du fri", sagde han.

Min elsker er en gavmild mand, som ofte inviterer fremmede med hjem. Han fortæller dem altid, at det er mit eget ønske at være nøgen, og at han ofte har prøvet at tale mig fra det. Det er vigtigt for ham, at jeg er lige så gavmild og imødekommende overfor vores gæster som ham selv. Derfor har han bedt mig om altid at svare positivt hvis vores gæster kommer med frække forslag. Så hvis de spørger om jeg vil mere end blot vise mig frem svarer jeg selvfølgelig ja. Blandt hans faste venner er min villighed kendt og populær, og flere af dem kommer ofte forbi for at dyrke sex med mig.

Min nøgenhed har også givet mig mange sjove oplevelser uden for huset, selvom det selvfølgelig kræver lidt planlægning. Vi bor i en mindre villa lidt uden for København, hvor det er nemt at gå ud i bilen uden tøj på. Min elsker har ladet ruderne tone ekstra kraftigt på bagsædet, så ingen kan se ind. Et par gang om ugen bruger vi bilen til at ”lufte mig” som han siger. Vi har aftaler med flere restauranter hvor det er muligt at få et separat lokale. Vi sørger altid for at køre ind i en gård, så jeg kan stige ud på privat grund, hvor nøgenskab ikke er forbudt. I begyndelsen ønskede jeg mig altid, at min elsker ville tillade at jeg have en lang frakke på, bare indtil jeg var kommet inden døre, men nu har jeg vendet mig til at der næsten altid er nogen som ser mig. For eksempel skal vi tit igennem køkkenet, hvor personalet selvfølgelig ikke kan undgå at opdage mig.

Min villighed gør det også nemmere at komme ud. For mange af min elskers venner vil gerne hente og bringe mig, nogle blot for at nyde min nøgenhed, andre for at have sex med mig. De tager mig med på sejlture, de smugler mig af hemmelige veje ind på fine teatre, de lader mig ride på frit på deres ejendom, de lader mig bo hos sig i dagevis og meget mere.

To gange har vi besøgt vores meget velhavende venner i USA. De har adgang til et lille jetfly, som ganske simpelt har hentet os i lufthavnen. Det sværeste er faktisk at komme ud af Danmark, for lufthavnene vil ikke tillade at man går nøgen igennem kontrollen. Men for ekstra penge er det dog muligt at køre direkte ud til flyet og stige ombord. Det tænder mig virkeligt. At stå nøgen på en landingsbane, men vinden om kroppen. Og så gå op af den lille trappe, mens både jordpersonel og flybesætningen kan se min krop. På den første tur skiftedes de to piloter og min elsker til at have sex med mig. Da vi kom frem så vores amerikanske ven på min krop, og med en kenders mine slog han fast, at jeg så ”brugt og tilfreds ud”.

Sommetider er der nogen som spørger, om jeg ikke lever et trist og isoleret liv. Men så må jeg svare, at jeg lever er privilegeret og nydelsesfuldt liv. Det er rigtigt, at jeg ikke kan gå en tur på gaden eller se en kunstudstilling. Men til gengæld er der masser af søde og venlige mennesker, som passer på mig, laver helt særlige arrangementer for min skyld og som åbner alverdens hemmelige døre. De begærer mig og de ligger for min fødder. Jeg har set meget mere af verden og mødt langt flere mennesker, end hvis jeg hvad haft tøj på. Selv det dyreste tøj, de bedste stylister og et udseende som en topmodel ville ikke kunne have givet mig den samme oplevelse af være eftertragte og ønsket. At være så sårbar, at alle omkring mig føler sig forpligtet til at hjælpe. Og så udstillet, at de samtidig ønsker min krop.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder lækkert! ;)

Anonym sagde ...

Hej

Jeg kan også godt lide at gå nøgen rundt som mand her hjemme privat. Men når jeg skal i byen eller uden for min dør vil jeg da helst ha tøj på

Anonym sagde ...

Sjov historie, men jeg synes den er lidt urealistisk. Dine andre noveller er altså bedre skrevet. Ikke så skolestils prægede. Men eller en god site.

Venlig hilsen
nikolas

Unknown sagde ...

Dejlig fortælling, jeg nyder selv at være nøgen, gerne sammen med andre, der er påklædte - er også gerne nøgen i klubber mv, men har endnu ikke prøvet at være nøgen i det offentlige rum (jeg ved heller ikke om jeg tør)
Mange hilsener Allan