NOVELLE - Stegende Sol

Novelle taget fra "Lyst & Lir"

Jeg parkerer bilen ved siden af den smalle grusvej, som går ud fra landevejen. Her, under de store bøge i udkanten af skoven, dufter der krydret af muld og planter, og en svalende vind gør varmen udholdelig. Men få meter ude af grusvejen svejser solen over markerne. Alt knager og sprækker under den. Græsset er et stridt, gult tæppe, og jorden er skorper og støv.

Ét eneste stykke tøj har jeg på. En tynd, hvid sommerkjole, der går til lidt under knæene. Ingen trusser, ingen smykker og kun bare tæer med røde negle. Tre-fire gange om året går jeg ned af denne vej til den store, hvide gård, som ligger for enden, langt ude midt mellem markerne. Jeg finder den lille grusvej rundt om bygningerne, som egentligt kun er to lysebrune spor mellem en hvidkalket staldmur og et stendige. Ser ned på de støvede, bare fødder. Stopper op ved hjørnet af gården, løfter håret op, slikker mig omkring munden og går omkring.

Baghaven er et stykke firkantet, ujævnt græs uden hæk eller hegn omkring med et par store buske og et stort kastanjetræ i den ene side og to rustne jernbuer fra et gammelt tørrestativ i den anden. Den virker øde og forladt. En ø i havet af marker, der ligger rundt om, først afbrudt langt væk af levende hegn og små klatter skov. Der under kronens skygge står den store af dem og maler. Han står med ryggen til, nøgen, høj og helt skaldet. Jeg tænker på en kaptajn, der skuer over havet.

Midt på græsset, på en gammel havestol, sidder den anden med en bog. Han har et par store, plettede cowboybukser og en løs, lyseblå skjorte på. Han er tynd og senet, med et kort tæt hår, og jeg ved af erfaring, at han er meget stærkere, end han ser ud til. Ved siden af ligger den brede, stribede madras, som de så tit har kneppet mig på. Men de har aldrig gjort det her, i haven. Og slet ikke i sådan en hede.
Han ser mig med det samme. Vinker mig hen. Smiler. Finder en flaske hvidvin blandt flere i en spand med vand under stolen, skænker i sit glas og rækker det til mig. Slår ud med hånden og byder mig at sidde på madrassen.

Vi snakker. Om tørken. Om ting, der er sket siden sidst. Jeg sidder som den lille havfrue på den slidte madras. Spændt. Reserveret. Ved at dukke op har jeg gjort mit, nu skal de gøre deres. Vi kigger på den store, især da han går lidt til side og pisser på en busk. Den lille skænker et nyt glas til mig, mens varmen og spændingen sætter sig mellem mine ben. En kastevind suser over plænen, og den store når lige at gribe sit maleri. Han stiller det op ad træet og går op mod os. Pikken gynger tyk og varm fra side til side, og hans nosser følger slapt med bagved. Han hilser, sætter sig på hug, rækker ind efter en flaske og tager et par slurke. Hans hænder er fulde af blå og brun maling.
Han spørger, hvorfor jeg ikke tager kjolen af, men det er egentligt ikke et spørgsmål. Så jeg rejser mig og løfter den langsomt op. Står med front imod dem, lidt usikkert på madrassen, og hæver den op af mine ben, forbi kussen og brysterne og over hovedet. Står så der med kjolen i hånden, nøgen og svedig, indtil den lille rækker ud efter den og smider den bag sig. De glor længe på mig.

Så rejser den store sig og uden ord tager han fat i min nakke og fører mit hoved ned mellem benene på den lille, som stadig sidder i stolen og er ved at finde sin pik frem. Da jeg vil sætte mig på knæ, griber den store fast i min kusse bagfra, mellem mine ben, og holder mig oppe, mens han bøjer mit hoved helt ned til den lilles pik. Hans greb om mine skamlæber og min nakke er uden tøven. Han er med det samme begyndt at eje mig. Jeg støtter på armlænene, mens pikken glider ind i min mund. Den store lader sin stærke hånd vandre fra nakken og ned til mine baller. Der går lang tid, et kvarter måske, hvor jeg står foroverbøjet og slikker den lilles pik, kysser den, tilbeder den, mens den store langsomt og tålmodigt masserer mine baller, mine inderlår og min kusse.

Den lille rejser sig, tager fat med tommel- og pegefinger om min højre brystvorte og trækker mig foroverbøjet over det visne græs, mens jeg stønner af liderlig smerte. De er tavse begge to. Han binder mig med hænderne over hovedet til det gamle tørrestativ. Lader sine hænder glide rundt om min fugtige nakke, ned ad brysterne og ned mellem lårene. Jeg spreder benene af mig selv, og han smiler et hurtigt, selvtilfreds smil, mens han trækker livremmen ud af sine bukser og ruller den sammen, til der kun er en kort snip tilbage. Vinden knitrer i kornet. Den store står et par meter bag ham og drikker vin af et glas, der virker lillebitte i hans hånd. Hans pik peger halvstiv fremad med udspændt forhud, og jeg får en dyb lyst til at mærke den i mig.
Så slår den lille. Hurtige, præcise slag som straks brænder sig fast, direkte på min brystvorter. Så venusbjerget, inderlårene og tilbage på brysterne. Jeg vrider mig, og den ru tørresnor kradser om mine håndled. Han bliver ved, mens den store tager fat om mine bryster bagfra. Hans plettede hænder er ru, men jeg ser, at han har korte, pæne negle. Hænderne glider ned og trækker mine hofter bagud, og hans pik trænger varm og fyldig ind i mig. Jeg gisper, og prøver at bevæge underlivet fremad for at mærke pikken køre ud igen, men han holder mig helt fastlåst. Står urokkelig med sin pik oppe i mig. Vibrerende. Han tager fat i mit hår og løfter mit hoved hårdt op og baglæns, så min brystkasse skyder frem, og den lille får helt fri adgang til at piske mine bryster. Det er næsten for meget. Jeg ryster af liderlighed og spænding og smerte. Med en jernhård pik inden i og et par brændende bryster.

De arbejder sammen. Pikken glider ud og ind 5, 10 og 15 gange. Langsomt ud. Hårdt, bankende ind. Og så kommer de skarpe, snurrende slag på brysterne, der gør mig så liderlig. To-tre til hver, inden pikken igen slår gnister. Jeg klynker, sveder, ryster. Og igen har de tid nok. Vi er på en knastør ørkenø. Og det eneste, de har at lave, er at bruge mig. Langsomt. Hårdt.

Men på et tidspunkt trækker den store sig ud. De løsner mig og fører mig i politigreb tilbage til madrassen og lægger mig på ryggen. Hvor er jeg dog lille nu. Helt overgivet. Helt deres.
Den store spreder mine ben og trænger ind. Han støder til med hele kroppen, så mit underliv bankes ned i madrassen, hug for hug, og jeg klynker af liderlighed. Den lille står ved siden af og drikker af vinen, mens han onanerer.

Med ét stopper den store og løfter mig op. Jeg føler mig så lille igen, for han tager bare fat under mig og løfter til, mens han selv rejser sig på knæ. Uden den mindste fumlen drejer han os begge rundt og lægger sig selv på ryggen, så jeg nu pludselig sidder oven på ham. Jeg begynder automatisk at ride ham, mens jeg mærker den lilles livrem danse på mine baller, og sveden på min ryg blive kold, nu da jeg er rejst op i vinden. Hver gang den svidende livrem rammer, føles pikken inden i mig endnu mere levende, endnu mere gnistrende. Masser af tid. Roterer mit underliv mod hans, ser ned og ser hans våde, mørke pik forsvinde op mellem mine skamlæ-ber, igen og igen.
Så begynder det, som jeg inderst inde er kommet for: Den store tager fat i min brystvorter og trækker mig forover. Så langt, at jeg hviler på ham, og mit hoved ligger ned mod madrassen ved siden af hans. Jeg stopper ridningen, og den lille sætter sig på knæ bag mig. Han smører mit røvhul med noget fedtet, før han sætter pikhovedet imod og trykker langsomt til. Den store ligger stille under mig med sin tykke pik i min kusse og spreder min baller, mens den lille arbejder sig ind. Og for hver millimeter forsvinder verden mere og mere. Jeg mærker, hvor tyndt kødet er mellem de to pikke. Hvordan de dunker mod hinanden.

Det er selvfølgelig mest den lille, som kan trække sig ud og ind, men til gengæld tager den store endnu mere fast om mine baller og skubber mig hårdt og æltende frem og tilbage over sit underliv, så min klitoris næsten brænder. Jeg føler mig så taget og så lille, at al fornuft og stædighed er væk. Hiver efter vejret. Mere. Brug mig. Jeg er et hul til jer hver. Tag det. Lad jeres pikke glide ind og ud, som I vil. Hold mig fast med jeres krævende hænder. Lad mig høre jer stønne og knurre. Lad mig mærke og lugte jeres svedige kroppe. Spis mig.
Så kommer suset. Jeg forsvinder. Svæver ud. Mens de fortsætter og fortsætter. Jeg skriger. Bider i madrassen, fægter med armene, men bliver holdt fast. Siger: “Stop, stop, stop”, men vrider mig stadigt rundt og rundt i nydelse. Kommer igen. Og måske igen. Kan ikke mere. Ligger bare imellem dem og mærker dem komme, først den store og hurtigt bagefter den lille.

De nusser mig. Giver mig lidt at drikke og lader mig ligge i læ mellem dem. Vi småsnakker og ryger en cigaret. Jeg mærker deres hænder stryge over min krop. Solen står stadig højt, og jeg skal først hjem i morgen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Super frækt ;) Blev virkelig tændt af det der ..