NOVELLE - Min Dronning

Jeg låser mig ind gennem bagdøren og trykker på kontakten. Den lave brummen fra fryseren i hjørnet er eneste tegn på liv, ellers er her næsten helt mørkt. Bling-bling, neonrøret arbejder sig langsom i gang. Et par glimt mere, en pause og - bling - så falder et blåligt lys på cementgulvet, skabet med de mange brune låger, de tomme flasker og knagerækken med vintertøj.

Jeg klæder mig af og min pik bliver halvstiv. Det er ikke så godt. Hun vil ikke have at jeg har ståpik allerede når jeg kommer ind. I skabet ligger mit tøj: et par stramme, mørkeblå cowboybukser, hvor der er klippet et stort hul der hvor gylpen normalt er, og en virkelig stram, sort T-shirt. Andet må jeg ikke have på, for hun kan lide at se på min pik og mine muskler.

Jeg sidder på knæ foran døren indtil køkkenet og banker på. Og bakker derefter en meter tilbage. Der går lidt tid, så åbner min Dronning. Duften og synet rammer mig øjeblikkeligt. Hvor er hun smuk og fræk på samme tid. De fine tæer i de høje sorte stiletter, den enkle, sorte kjole, det løse hår og smilet. Smilet, der både siger ”hej med dig” og ”jeg har en overraskelse”. Jeg er så varm inden i, så glad for at få lov til at være hendes, at jeg bliver svimmel. Hun tager som altid ordet først:

- Kom og hils på din Dronning, så hun kan se din lydighed.

Hun siger det venligt, næsten sødt, men også med tydelig magt. Jeg bøjer mig fremover og kravler hen til hendes fødder med de mørkerøde negle, og kysser forsigtigt dem begge lige over storetåen. Hun bøjer sig ned, tager godt fat i mit hår og løfter mit hoved op, til jeg står på knæ foran hende. Jeg samler automatisk mine hænder på ryggen, sådan som hun har lært mig det.

- Er du en lydig mand?
- Ja, min Dronning, jeg er lydig.

Hendes fingre strammer grebet i mit hår, og hun trække mit hoved bagover så jeg kigger op i hendes øjne.

- Det er godt, min skat, for jeg har virkelig lyst til at blive forkælet i dag, så du skal gøre dig umage. Lover du det?
- Ja, min Dronning, jeg lover at gøre mig umage.
- Gør soveværelset klar. Jeg kommer om lidt.

Hun slipper sit tag, vender sig og går langsomt ind i stuen. Jeg rejser mig og går ind i soveværelset. Lægger nyt lagen på sengen, ruller dynen sammen og lægger den som et ryglæn i hovedgærdet. Henter hvidvin og et enkelt glas og tænder en masse stearinlys. Tænker helt tiden på at gøre det fint og godt til min Dronning, mens min pik gynger halvstiv i sin åbning. Sætter et par af hendes sko på plads, lægger det hvide reb, piskene og glidecremen frem på natbordet. Gør mig umage med at alt er placeret rigtigt. Så stiller jeg mig ved fodenden med hænderne på ryggen og venter.

Der går ret lang tid, måske et kvarter, før hun kommer ind. Hun ser sig om, nikker godkendende og sætter sig på sengen.

- Ønsker min Dronning et glas vin?
- Ja tak, skat, og jeg kan se at du har glemt at finde et blad frem, selvom du lovede at gøre dig umage. Så du må hellere hente et, ikke sandt?
- Undskyld, Dronning jeg henter et med det samme.

Sikke en idiot jeg er! Tænk at glemme et af hendes blade! Er ked af at have sjusket sådan, for jeg vil virkeligt gerne gøre det perfekt for hende. Jeg hælder forsigtigt vin i hendes glas og går hen mod døren for at hente et blad.

- Stop! Kom tilbage. Du skal altså lære at gøre dig umage, ikke sandt, skat? ...se mig i øjnene! Så, nu kravler du ind i stuen og henter det og kommer tilbage med den i munden. Forstået?
- Javel, min Dronning.

Jeg falder ned på alle fire og drejer mig mod døren. Men jeg irriteres inden i. Vil gerne tjene hende, men synes det føles fjollet at kravle rundt i huset på alle fire. Hun må kunne fornemme min modvilje, for hun beordre mig endnu engang til at stoppe. Og rejser sig fra sengen og stiller sig ved siden af mig. Hendes hånd glider ned over min baller og tager et fast, men vidunderligt greb om mine spændte nosser.

- Hør her, skat, jeg respekterer dig for at være så stolt, men du ved jo godt at din plads er ved mine fødder. Når du kravler ud og henter det blad, så kan jeg se at du mener det. At du er min. Og det elsker jeg dig for. Kom så af sted skat. Du skal.

Hun har ret. Jeg vil så gerne være hendes. Vise hvor meget Dronning hun er for mig. Så jeg kravler ind i stuen og henter et blad. Hun ligger på sengen da jeg kommer tilbage og har taget kjolen og skoene af. Jeg skal massere hendes fødder mens hun læser. Jeg sætter mig til rette på gulvet. Kysser dem over alt, de enkelte tæer, fodsålen og oversiden. Massere dem indimellem med begge hænder. Nyder deres varme og blødhed. Gør alt hvad jeg kan for at gøre massagen så god og nydelsesfuld for hende som muligt. Hun lægger bladet til side og sukker. Læner sig tilbage og lukker øjnene. Jeg fortsætter med hænder, tunge og læber. Min pik er helt vågen nu.

Så knipser hun let, og vinker mig opad. Jeg skal slikke hende. Hun trækker benene lidt op og spreder dem, så jeg kan kravle op mellem dem til den tynde stribe hår. Hun griber mig i håret og holder mit ansigt helt ind til sin fisse. Jeg lader tungen løbe frem og tilbage udenpå uden at trænge ind mellem læberne. Hun sukker. Langsomt åbner hun sig, og min tunge finder klitoris med forsigtige kys og slik. Videre ned mellem hendes vidunderlige kløft til hendes åbning. Tungen kører rundt i cirkler og smager hendes friske, syrlige fugt. Jeg skifter frem og tilbage mellem åbningen og klitoris, præcis som hun har lært mig det, og hendes skød bliver mere og mere levende. Pludselig tager hun hårdt fat i mit hår og slynger sine ben omkring min ryg. Jeg ved hvad jeg skal og begynder at slikke hende hårdt med bred tunge lige på klitoris. Hun stønner højt, vrider sig fra side til side og hun holder mig totalt fastlåst mod sin fisse mens hun kommer.

- Du er dygtig skat, hvem mon har lært dig det?

Hun griner og klemmer mig mellem sine lår. Drikker lidt vin og hælder noget ud i sin hånd og byder mig at suge dråberne op. Det er indledningen til at hun overtager føringen totalt. Tager mit tøj af og binder mig til sengen, så mine knæ hviler på gulvet og min overkrop ligger ind over madrassen. Min arme er samlet og strakte op mod hovedgærdet, og mine knæ er spredt ud mod hvert sit sengeben. Hun giver mig et kraftigt bind for øjnene. Tager på mig. Klasker mig på ballerne så det svier. Lader skarpe negle løbe fra min nakke, over ryggen og ballerne, og ned af lårene. Jeg vrider mig, og skiftevis sukker og snapper efter vejret. Hun driller mig længere og længere ud i liderligheden. Leger med min krop. Gramser på mig. Bider mig i ballerne. Smækker dem igen. Tager fat om mine nosser og nulre dem, så det snurrer i hele kroppen. Så rejser hun sig og finder noget frem fra skabet. Der går lidt tid, og så mærker jeg noget glat og hårdt presse mod mit røvhul. En buttplug. Jeg mærker blodet stige til hovedet. Hvor ydmygende. Men som altid bliver jeg også sindssygt liderlig når hun gør det. Hun presser den en smule ind, og trækker den ud igen. Et par kolde dråber fra glidecremen rammer mig på ringmusklen, og hun køre dimsen rundt og rundt i fedtet. Så presser hun igen, og jeg prøver at slappe af. Den er større end normalt, og den fylder mig helt, helt ud. Jeg hiver efter vejret. Og den finder på plads. Åh Gud, hvor er det frækt. Hun går væk. Finder noget andet frem i skabet mens jeg bare ligger og er 100 pct. hendes.

- Er du min nu? Gør du som jeg siger?
- Ja, min Dronning, jeg gør alt hvad du siger. Alt hvad du siger.
- Så løsner jeg dig, og så kravler du ned på gulvet og stritter med røven.

Jeg placerer mig som befalet, stadig med buttplug'en inden i. Hun sætter sig mellem mine ben og trækker den langsom ud. Jeg stønner. Og hun skubber den ind igen. Jeg flytter mig en smule.

- Hold stillingen, skat, jeg siger til hvis du må flytte dig!

Og et smæk rammer min baller, før hun igen trække den ud og skubber den ind. Helt ud. Helt ind. Mange gange. Mere glidemiddel. Ind. Ud. Jeg ligger helt stille og lader min elskede Dronning lege med mit allermest private sted. Ind. Ud.

Pludselig bruger hun noget andet en buttplug'en. Noget lidt mindre, men mere hårdt og ujævnt. Og mens det trænger ind i mig tager hun fast om mine hofter. Hun knepper mig! Hun har taget en påspændingsdildo på, og nu støder hun den langsomt op i mig. I det øjeblik elsker jeg min Dronning mere end nogensinde. Jeg ærer og beundrer hende, og jeg føler en dyb stolthed over at hun har udvalgt mig til at blive kneppet.

- Du har en lækker røv, skat. Håber du nyder det?
- Jahh, tak Dronning.
- Tag dig selv på pikken

Jeg rækker ind under mig selv og finder min pik. Begynder at onanere mens hun med langsomme bevægelser trækker dildoen ud og ind af mig. Men det er ikke kun dildoen, som gør mig liderlig. Det er det hele. Hendes greb om mine hofter, neglene der borer sig ind, rytmen og følelsen når hendes lår rammer mine baller og dildoen er i bund. Det kortslutter i mit hoved. Og jeg skriger da jeg kommer, for første gang i mit liv.

Det er morgen. Jeg vågner som altid først. Tager et hurtigt bad, og gør badeværelset klar med friske håndklæder og et par tændte duftlys inden jeg serverer hendes morgenmad på sengen. Så masserer jeg hendes fødder (hun elsker det!) mens hun spiser. Efter hun har været i bad beder hun mig onanere på stuegulvet inden vi begge skal af sted på arbejde. Da jeg er kommet kysser hun mig og siger, at jeg er den bedste mand en kvinde kan få. Og at jeg skal huske at bruge bagdøren igen i eftermiddag. Så går hun. Og det bedste er, at vi snart har være gift i fem år.

Ingen kommentarer: